Activitat a l’escola, dies 16, 17 i 18 d’octubre

Us comuniquem les incidències que hi pot haver els dies 16, 17 i 18 d’octubre a l’Escola municipal de música i la seu de Berga del Conservatori dels Pirineus, davant de les mobilitzacions dels dies 16 i 17 d’octubre i la convocatòria de vaga del dia 18 d’octubre.

1-. Dimecres 16 i dijous 17: L’Ajuntament de Berga ha decretat que els treballadors i les treballadores es poden absentar del seu lloc de treball aquests dos dies, per assistir a les mobilitzacions convocades arreu del país arran de la sentència del Tribunal Suprem, sempre i quan recuperin les hores no treballades. Aquests dos dies doncs, és possible que el professorat us comuniqui que no hi haurà classe però cal que us recuperin les classes i us informin de quin dia es produirà aquesta recuperació.

2-. Divendres 18: Davant la convocatòria de vaga, els treballadors i treballadores de l’escola poden exercir el seu dret de vaga. En tot cas, hi haurà serveis mínims a l’escola per atendre l’alumnat tot i que és possible que no es puguin fer les classes habituals, segons la incidència que tingui la convocatòria entre el personal del centre. Des de l’escola no es comunicarà si una persona del claustre fa vaga o no, per respecte a la seva privacitat, tot i que el professorat per iniciativa pròpia pot informar a les famílies. Les classes de divendres no s’hauran de recuperar per part del professorat.

També cal tenir en compte que aquests dies les xarxes viàries poden tenir incidències greus i que el professorat del centre que resideix fora de la ciutat de Berga tingui dificultats per arribar a l’escola.

Esperem que entengueu les possibles incidències que hi pugui haver aquests dies. Per a més informació, us podeu dirigir a la secretaria del centre o al mateix equip directiu:

administracio@emmb.ajberga.cat

director@emmb.ajberga.cat