Primària

Construcció del capgros

Els nens i nenes de sisè van fer el disseny individual i personalitzat de la seva disfressa d’aquest any, relacionada amb l’eix transversal de l’escola “festes i tradicions catalanes”. Cadascun d’ells i elles va elaborar el seu capgros seguint el seu propi criteri i amb els materials que van considerar necessaris per a dur-lo a […]

Construcció del capgros Llegeix més »

Sortida a la Serralada de Marina

Aquest mes de febrer, el grup de cinquè hem estat treballant el projecte Viu el bosc, ubicat a la Serralada de Marina i hem pogut conèixer com són els parcs naturals. Hem descobert quina fauna podem trobar als boscos badalonins, quines rutes podem recórrer i com hem de tractar aquests entorns per poder aprofitar-los al

Sortida a la Serralada de Marina Llegeix més »

La rua de carnaval

El divendres 9 de febrer, després d’uns dies treballant en les nostres disfresses, vam fer la rua de carnaval. Durant el recorregut vam gaudir de la companyia de la bèstia i del rei Carnestoltes, tot fent ritmes amb les maraques que nosaltres mateixos vam crear. Des del centre, volem agrair la col·laboració i l’assistència de les

La rua de carnaval Llegeix més »

El dia de la Pau!

Com cada any, a l’escola hem celebrat el dia de la Pau. En aquest cas hem realitzat un seguit d’activitats relacionades amb aquesta jornada. La primera ha consistit en la recollida d’aliments, amb la qual es vol treballar la solidaritat i el compromís social amb la gent més necessitada. Aquest menjar va destinat al Banc d’Aliments

El dia de la Pau! Llegeix més »

Fem pinya!

Amb els nens i nenes de 4t hem fet una dinámica per treballar la cohesió del grup. Cada nen ha dedicat una paraula o una frase a la resta de companys remarcant aspectes positius. La dinàmica ha funcionat d’allò més bé! S’ha creat un clima molt maco i tothom s’ha posat content al llegir les virtuts

Fem pinya! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut