Primària

Visitem la central de correus

Les nenes i els nens de la classe de segon hem anat a veure la central de correus, a Sant Cugat. La Montse ens ha ensenyat moltes coses: que havíem de fer per comunicar-nos per carta i que arribés al seu destí, com funcionaven les diferents màquines, com posar el codi postal amb l’ordinador, etc. […]

Visitem la central de correus Llegeix més »

Badaorientació

Els alumnes de 4t el divendres dia 9 de març, van anar d’excursió al Parc de Turó Caritg, ha desenvolupar la seva capacitat d’orientació per l’espai. Amb aquesta activitat es vol motivar a l’alumnat a conèixer diferents espais de Badalona, es treballa el condicionament físic i forma part d’un treball interdisciplinar (es treballen aspectes de

Badaorientació Llegeix més »

My craft

Al taller d’anglès de cicle superior hem creat un “ninot” amb paper maixé. Hem après quins materials es necessiten i els passos per a la seva elaboració. A continuació, cada nen ha fet un escrit explicant la seva creació i, s’ha preparat per exposar-ho a la resta de companys. Des d’un peluix que els recorda

My craft Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut