INICIEM EL PROJECTE TEI (5è-3r)

Ja ha arribat el gran dia. Un dia esperat per tot l’alumnat de 5è i 3r. Després de preparar-nos, assessorar-nos i formar-nos (amb l’ajuda de la Sònia, la nostra directora, i la Teresa, la cap d’estudis). Hem signat els contractes per poder realitzar i portar a terme el nostre projecte TEI (tutoria entre iguals). A tots els alumnes de 5è que ho han sol·licitat, se’ls hi ha concedit la tutoria d’un l’alumne/a de 3r i ja estan preparats per poder-los ajudar i guiar durant aquest curs. També han realitzat un joc al pati de l’escola per a trobar-se amb les seves respectives parelles de TEI i han fet l’intercanvi de les postals de Nadal entre ells.

Us deixem un recull de fotos; per observar-les cliqueu a sobre del següent ENLLAÇ o imatge.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *