Acollida

El servei d’acollida té dues maneres de funcionar, segons si es tracta del servei matinal o el de tardes.

Servei matinal:

Es considera un servei essencial per a la conciliació familiar i està obert a tothom que ho necessiti tots els dies d’obertura del centre des de les 7:45 a les 9h. No cal avisar prèviament. Hi ha dues tipologies:

1-Es pot fer servir de manera esporàdica, adquirint i validant tiquets a través de TPVescola. Es troba a l’apartat Serveis de l’aplicació i cal seleccionar la franja horària que es necessiti el servei i comprar els necessaris per cada mes ja que no són transferibles. Cal validar fins a 1 minut abans de l’hora d’accés.

Aquí teniu el vídeo explicatiu realitzat per TPVescola.

2-Es pot fer servir de manera fixa realitzant la inscripció també a TPVescola, entrant a l’apartat Serveis i clicant sobre Inscripcions, un cop dins cal assegurar-se que hagueu seleccionat el curs corresponent per tal que ompliu el formulari correcte i no el de cursos anteriors.

Aquesta modalitat és per tots els alumnes que facin servir l’acollida matinal 16 o més dies al mes. Es passarà el pagament a final de mes a través de la mateixa aplicació. Cal avisar si es vol donar de baixa o si per algún motiu justificat s’utilitzés el servei menys de 16 dies, en cas contrari es girarà el rebut sencer.

Servei de tarda:

La gestió es realitza a través de la mateixa empresa de les extraescolars, Artgest, oferint-se com un servei amb un mínim d’usuaris per poder disposar d’una persona fixa per atendre als infants però, d’igual manera que l’acollida matinal, es garantirà que qualsevol infant que per una situació d’emergència s’hagi d’esperar a l’escola, en pugui fer ús de manera puntual.

En aquest cas la inscripció s’ha de realitzar a través del formulari d’Artgest que trobeu aquí.