BEQUES MUNICIPALS I BEQUES MENJADOR PER AL CURS 2020-2021

Adjuntem link per informar-vos sobre les beques de menjador i les beques municipals per al curs 2020/2021.

•  Beques escolars municipals

o  – Llibres de text (P3, P4 i P5)
o  – Material escolar (P3, P4 i P5)
o  – Escola bressol (quota)

• Beques menjador

LLISTA D’ALUMNES ASSIGNATS AL CENTRE PER AL CURS 2020-2021

Ja podeu consultar la informació corresponent a la llista d’alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició, d’alumnes preinscrits al centre amb indicació de l’assignació i d’alumnes en llista d’espera per al curs 2020/2021. Per identificar el vostre codi haureu de tenir en compte:

– Els tres últims dígits del codi de sol·licitud.
– Les dues primeres inicials del nom.
– Les dues primeres inicials del 1r cognom.
– Les dues primeres inicials del 2n cognom.

Llista d’alumnes assignats i llista d’espera.

CANTÀNIA CONFINATS!

HOLA!!

Com ja sabeu el passat dia 11 de juny ens tocava fer el concert de Cantània a l’auditori de Granollers. A causa d’aquesta situació de confinament totes les activitats d’aquest projecte s’han cancel·lat.
No volíem acabar el curs però, sense fer un petit recordatori a la… Llegeix més»

Número de desempat

33.386
Número per determinar l’ordre de les sol·licituds en cas d’empat a l’educació infantil (segon cicle), primària i secundària obligatòria.

SANT JORDI 2020

Aquest any no podem celebrar la festa literària de Sant Jordi de la manera tradicional.
Però hem pensat que, una diada tan important per nosaltres, no la podem deixar passar.
Amb totes les fotografies que hem anat rebent dels treballs de Sant Jordi fets pels vostres fills… Llegeix més»

PER MOLTS ANYS!

Durants aquests dies de confinament alguns alumnes de l’escola han fet anys.  La situació actual  ens impedeix  celebrar-ho com ho fem habitualment però no volem deixar passar l’oportunitat de fer-vos arribar la nostra estima i felicitació a través del bloc de l’escola.
Per molts anys a… Llegeix més»