PORTES OBERTES 2024

VOLEU CONÈIXER LA NOSTRA ESCOLA?

El proper diumenge 3 de març,  us convidem a visitar-nos a la jornada de portes obertes on podreu conèixer l’equip de mestres, les instal·lacions i  el nostre projecte educatiu.  Serà un bon moment per gaudir en  família i poder  resoldre els vostres dubtes.

En cas de  no poder assistir a la jornada, podeu  sol·licitar una visita  per dimecres 6 de març , a través del telèfon  de l’escola o mitjançant  el calendari de visites, indicant  a l’apartat de Motiu / observacions el nom i el curs de l’infant on teniu interès per fer la preinscripció. La trobada serà a l’edifici de primària i després visitarem l’edifici d’infantil.

Us hi esperem!

PROJECTES D’ESCOLA

Volem compartir amb tots vosaltres aquesta presentació, que inclou els vídeos dels principals projectes de l’escola. És un petit tastet del nostre dia a dia.
Us animem a visionar-los i si teniu qualsevol dubte, els podrem resoldre a les sessions de portes obertes.

ENS RETROBEM AL 2024!

Durant aquests dies s’ha respirat un ambient molt agradable a l’escola, els infants marxen il·lusionats.

La màgia del Nadal s’estén per tot arreu.

Tot el claustre us desitja unes boniques festes i que les pinteu del color que més us agradi.

Que no us falti de res… Llegeix més»

RESERVA LA DATA: DISSABTE 18 DE NOVEMBRE!

Us informem que les escoles Mestres Munguet-Cortés, La Falguera i l’Institut hem organitzat el 8è Cros Escolar, amb la col·laboració l’Ajuntament de Vilanova del Vallès, i amb l’autorització del Consell Esportiu del Vallès Oriental.
El cros es farà dissabte dia 18 de novembre de 2023, al Bosc… Llegeix més»

CASTANYADA 2023

Aquest any hem celebrat  La Castanyada!
Durant aquests dies s’han fet diverses activitats: l’exposició de la tardor, els tallers intercicles i finalment aquesta tarda hem fet la festa de la Castanyada.
Hem ballat, cantat i menjat unes castanyes boníssimes que han torrat mares i pares de… Llegeix més»

COMENCEM UN NOU CURS!

Fa uns quinze  dies que vam obrir l’escola per començar un Nou Curs.

Un curs ple d’il·lusió, de ganes i d’esforç per part de l’Equip de mestres per transmetre les eines necessàries perquè l’alumnat sigui el més autònom possible, que vingui a l’escola content, que tingui pensament crític, que es relacioni amb els altres amb respecte… però sabem que sols no ho podem fer, necessitem l’acompanyament de les famílies, la seva implicació i la seva confiança.

Volem que sigui un curs on ,entre tots, ajudem als infants de l’escola a créixer  amb bons valors i feliços.

Us deixo un escrit que vaig llegir aquest estiu i que vaig guardar per compartir amb vosaltres.

“L’objectiu d’ensenyar a pensar és el de preparar els nostres alumnes per tal que, en el futur, puguin resoldre problemes amb eficàcia, prendre decisions ben meditades i disfrutar d’un aprenentatge per a tota la vida” (David Perkins)

Us comparteixo també el vídeo del primer dia de classe, encara recordo la il·lusió, els nervis i l’emoció als ulls  del nostre alumnat.

Entre tots/es farem que aquest curs sigui ben màgic!

PER SEMPRE, MIQUEL

És difícil acomiadar-se de qui no vols que marxi. Ens consola el record de tots els moments viscuts amb tu a l’escola, et recordem prudent i rialler, sempre acompanyat de bons amics.
El veritable adeu no arriba amb el comiat sinó amb l’oblit… i nosaltres… Llegeix més»

FESTA FINAL DE CURS

Un any més ha arribat la cloenda del curs escolar.
L’últim dia del curs els nens i nenes d’Infantil i Primària en grups barrejats, han fet dues gimcanes amb diferents proves, unes gimcanes pels nens i nenes de I3 a 1r i unes altres pels nens… Llegeix més»

EL MUSICAL DE LA CORAL

Avui els alumnes de la coral de l’escola ens han presentat la versió 2.O de West Side Story. Una adaptació modernitzada del clàssic , respectant però , la temàtica, les cançons i les escenes més representatives del musical original.

GAUDIM D’UN MATÍ DE PISCINA!

Avui ha estat un dia ben emocionant pel nostre alumnat de Cicle Mitjà i Superior… Hem pogut gaudir d’un matí lúdic a la piscina municipal del poble!
Famílies, moltes gràcies per  la vostra confiança!
Ens ho hem passat genial.
Aquí podreu veure un petit recull… Llegeix més»