Menjador escolar

L’alimentació dels nostres fills i filles és una prioritat i, per això, des de l’AFA busquem la millor qualitat.

L’empresa Tresmes ofereix qualitat en el menjar i en el servei educatiu complementari de l’espai migdia i des de fa uns anys ens gestiona el servei.

Per poder accedir al servei, cal avisar a la coordinadora com a màxim el mateix dia a les 10h i cal fer inscripció a través del seu web. Si ja disposen de les vostres dades de cursos anteriors no cal fer res però si sou nouvinguts a l’escola cal que us inscriviu a l’apartat Inscripció que apareix adalt a la dreta per tal que us puguin generar el rebut corresponent a final de mes.

Cada mes compartim les diferents opcions de menú als stories d’Instagram i Tresmes ho comparteix en el seu feed però sempre els podeu consultar aquí:

CONSULTA EL MENÚ D’AQUEST MES!

Informació sobre TRESMES:

MENJADORS ESCOLARS DE PROXIMITAT, SOSTENIBLES I ECOLÒGICS.

El 95% del nostre producte és de proximitat i/o ecològic (verdures, pasta, llegums, cereals, làctis…)

El 95% del nostre peix és fresc

Les carns i el pollastre són de granges de proximitat

Introduïm gradualment i de forma molt moderada productes de proteïna vegetal

Adeqüem tots els nostres menús a les al·lèrgies i intoleràncies

Elaborem addicionalment menú ovolactovegetarià, vegetarià i vegà

Màxima categoria en la classificació empresarial de la generalitat de Catalunya com empresa de menjadors escolars

Projecte educatiu i monitoratge enfocat als menjadors de proximitat, sostenibles i ecològics.