Activitats extraescolars

Des de l’AFA entenem que les extraescolars són una activitat complementària per les nenes i els nens alhora que són un ajut per la conciliació de les famílies i per això busquem la millor opció.

Actualment la gestió es duu a terme per mitjà de l’empresa ArtGest i s’ofereix conjunta amb l’Escola La Falguera i és oberta a qualsevol infant del municipi, de manera que es dona sortida a més activitats que només en una de les dues escoles no tindria suficients alumnes. Això implica que hi hagi activitats que es realitzen a la nostra escola i altres a l’altre escola, per tant, es pot donar que haguem d’anar a recollir als nostres infants a un edifici que no sigui l’habitual. El trasllat sempre es fa sota la supervisió de l’adult responsable de l’activitat i caldrà disposar de l’autorització signada per part de les famílies.

Normalment es demana una preinscripció al juny-juliol per tal de valorar la quantitat d’infants que faran servir cada activitat i la inscripció, que és la que compta per apuntar-los, es fa abans de l’inici del curs escolar. Cal esperar resposta d’Artgest per confirmar que tiri endavant l’activitat a la que s’hagi fet la inscripció i no es pot fer cap dia de prova.

La inscripció es realitza en aquest formulari.

El preu de cada activitat és mensual i no canvia perquè hi hagi festius ja que es basa en el cost anual del servei que es divideix en mensualitats.

Informació sobre ARTGEST:

Ens dediquem a l’educació en el lleure a diferents nivells: com els casals de vacances, els parcs de Nadal o les ludoteques i casals infantils, tant per a infants com per a joves.

Creiem en el comerç just i és per això que tots els nostres projectes tenen un marge de benefici no superior al 15% de la facturació.

Creiem en la professionalitat dels nostres treballadors/es i valorem de forma molt alta la seva feina, i és per això que sempre oferim tot allò que ens demana el conveni col·lectiu de l’educació en el lleure i a més intentem sempre millorar les condicions laborals de tots els implicats/des en els nostres projectes.

Dintre del nostre concepte d’educació en el lleure creiem en el treball en equip i la feina horitzontal. Fugim de les estructures piramidals i preferim donar capacitat als nostres directors/es per a prendre decisions, ja que creiem que les persones donen més de si mateix si veuen el projecte com una part seva.

Tots els nostres responsables de projectes han crescut amb nosaltres des del principi i la seva aportació als projectes és enriquidora i permet tenir idees noves i en constant moviment. Tots els nostres projectes s’adapten a la demanda particular i no es basen en reedicions d’altres projectes ja acabats o en funcionament.

La nostra empresa té totes les assegurances necessàries per les seves activitats i es gestiona respectant tots els convenis laborals i legals.