Mandala

Un mandala és un símbol ritual i espiritual que representa l’univers. També s’anomena mandala un dibuix, pintura o baix relleu, normalment amb trets geomètrics, que es desenvolupa a partir d’un punt central fins a formar una figura circular o concèntrica.

Els alumnes de 2n han representat un mandala usant diferents materials que tenien per casa, des d’estris quotidians com la coberteria, peces de lego, sabates, fruites, elements naturals… Valoreu vosaltres mateixos les seves creacions, a nosaltres ens han semblat espectaculars!

Mandales dels alumnes de 2n!