L’OCELL QUE NO PASSAVA ELS DIJOUS

La senyora Vitxissuàs era cuinera. Havia treballat en un munt d’hotels i restaurants, però hi havia un lloc on no li agradava gens anar a cuinar: a les escoles.

Així comença aquesta història, una història ben divertida i entretinguda. Una història que ens ha fet viure aventures vàries, una història acompanyada d’uns dibuixos espectaculars.

Doncs, ahir, vam rebre la visita de l’il·lustradora del llibre: Sílvia Cabestany. Ens va explicar en què consisteix la seva feina i el procés a seguir per arribar a plasmar els seus dibuixos en un llibre.

Ens ha regalat un dibuix per la classe i ha dedicat els llibres de tots els alumnes de 3r.

Moltes gràcies Sílvia!

Podeu consultar un petit recull fotogràfic de com va ser la nostra trobada.