L’hort de l’escola

“L’hort és el vincle que encara ens uneix a la terra, que ens permet a tots ser agricultors, obtenir els nostres propis aliments sense recórrer al sistema monetari. L’hort ens connecta amb els nostres avantpassats”
(Escutia, 2009)

Els nens i nenes de 3r, realitzem el projecte de l’hort a l’escola. Durant el mes de novembre, ambdues classes, hem anat a l’hort a netejar les males herbes que s’havien apoderat de la terra i a remanar-la una mica per a plantar-hi hortalisses.

Però què hi plantem a l’hort? i en quina època de l’any? Com a bons agricultors ens hem fixat en el calendari de l’hort i en les hortalisses de temporada. De totes elles, hem escollit treballar les faves! Esperem tindre una bona collita!!

A continuació, podreu veure una petita mostra d’imatges de com han treballat l’hort els alumnes de 3r.