XOCOLATADA SOLIDÀRIA: 1000 GRÀCIES!

Acomiadem aquest segon trimestre amb una jornada ben dolça, podem felicitar-nos pels resultats de la Xocolatada solidària d’avui, entre tota la comunitat educativa hem recaptat un total de 980,94€ i l’AFA de la nostra escola ha decidit arrodonir-ho a 1.000€! Aquests dinerets seran destinats a l’Hospital de Sant Joan de Déu per a projectes pioners en la investigació del Càncer Infantil.

Volem agrair a la nostra AFA el fet de promoure aquesta gran iniciativa per segon any consecutiu i a totes les persones participants el seu compromís, sobretot a les entitats patrocinadores: Tresmes, Cal Cabré, la Xicra i Can Geroni. També volem reconèixer la feina voluntariosa del professorat, cuineres i personal PAS de l’escola que han ajudat a fer possible l’elaboració i el repartiment de la xocolatada. I per descomptat, a totes les famílies que han aportat un donatiu per aquesta bona causa.

Ha estat una jornada festiva, solidària i extraordinàriament dolça!

Us deixem un recull fotogràfic d’aquesta.

1. Sònia

El treball en equip de tota la comunitat a fet que els resultats superin els d’anys anteriors. Això ha vingut per quedar-se. Gràcies a tots i totes. Junts és més fàcil.