SANTA CECÍLIA A L’ESCOLA

Els alumnes de l’escola han celebrat el dia de Santa Cecília al gimnàs de l’escola amb un seguit d’actuacions musicals.

El 22 de novembre és el dia de Santa Cecília, patrona dels músics. Un any més, l’escola s’ha unit a la celebració fent un concert dividit en dues parts: una primera, amb intervencions individuals, amb els alumnes i el mestre de música tocant instruments; i una segona amb intervencions conjuntes de la coral.

Ha estat un dia molt especial pels nens i nenes que han gaudit de la música, un art que ens ajuda a comunicar i compartir sentiments a tots plegats.

Cliqueu aquí per veure un resum d’aquest acte tant musical: