SANT JORDI 2021

Durant el mes de març, l’escola ha fet una aturada per dedicar temps a preparar els Jocs Florals d’enguany, dins de l’àrea de llengua catalana. Al llarg d’aquests dies l’escola s’ha organitzat formant parelles de treball dins dels diferents grups bombolla afavorint que els nostres infants poguessin elaborar les seves obres de manera conjunta i col·laboradora, oferint un espai ideal per treballar de manera creativa i relaxada amb l’ajuda i suport de tot l’equip de mestres.

Els i les alumnes de l’escola s’han posat mans a l’obra per preparar les seves produccions i així participar en el concurs que celebrem avui divendres el 23 d’abril, Dia de Sant Jordi. Atorgant doncs, premis al millor text i a la millor il·lustració dins de la categoria de text poètic.

A continuació, us convidem a realitzar un petit viatge al voltant dels treballs realitzats pels nostres infants i una selecció de fotos del dia d’avui.

Us desitgem una boníssima diada de Sant Jordi!