PROPOSTA D’ACTIVITATS DE NADAL DE 6è

Benvolgudes famílies de l’Escola Mestres Munguet-Cortés. Us informem que l’alumnat de 6è hem preparat diverses activitats per recaptar diners per al nostre viatge de fi de curs. Tot el que hem pensat forma part del projecte d’emprenedoria que estem realitzant.

Les activitats que us proposem són les següents:

• VENDA DE PONSÈTIES: els dies 13, 14 i 15 de desembre ens trobareu davant de l’edifici de primària i d’infantil de 16’30 a 17’30h per a poder comprar la vostra planta més nadalenca.
  • VENDA DE BERENARS: els dies 12, 18 i 19 de desembre, de 16’30 a 17’30h, estarem oferint-vos berenars a un preu assequible davant dels dos edificis, infantil i primària.
  • SORTEIG DE LA PANERA: tot aquell que vulgui comprar números per al sorteig d’una meravellosa panera de nadal, cal que busqui algun alumne o alumna de 6è per obtenir-los. No us despisteu, que el sorteig serà amb les tres últimes xifres del sorteig de l’ONCE del dia 18 de desembre de 2023!
  • CANTADA DE NADALES: la setmana del 18 al 22 de desembre, ens trobareu a la tarda passejant per les cases del poble, cantant-vos nadales. Tots els diners que recaptem amb les vostres donacions, aniran a la bossa conjunta del nostre viatge!

Esperem que gaudiu de tot el que us proposem i que passeu unes bones festes!!

BON NADAL!