PEL MES DE FEBRER, CARNESTOLTES HEM DE FER!

La Festa del Carnaval és una de les més arrelades a Catalunya i entronca amb les velles celebracions romanes i amb altres tradicions paganes, encara més allunyades en el temps, lligades a l’arribada de la primavera.

A Catalunya, el plat fort de la festa de Carnaval s’inicia amb l’arribada del Dijous Gras i del rei Carnestoltes, i finalitza el Dimecres de Cendra, dia de l’enterrament de la sardina.

Ja és aquí, ja ha arribat el Rei dels poca soltes! Avui ens hem reunit  tots els nois, noies, professors i professores per donar-li la benvinguda i sentir com ens dirigeix unes divertides paraules. La festa s’ha iniciat amb la presentació del rei Carnestoltes, acompanyat dels alumnes de 6è, els quals ens han informat de es consignes assignades per Sa Majestat i les quals  haurem de complir dia rere dia la propera setmana.

A través d’aquest ENLLAÇ, podreu escoltar les paraules que ens dirigeix Sa Majestat amb les consignes escollides per aquest carnaval. També podeu veure un recull d’imatges de l’arribada del Rei Carnestoltes a ambdós edificis.

Us desitgem una bona setmana de Carnestoltes a tots i totes, feu volar la vostra imaginació per seguir les consignes  i que comenci la xerinola !

Cliqueu a sobre de la imatge per veure les fotografies!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *