FESTA DE CARNAVAL

Com és tradició a l’escola, les classes escullen una cançó, monten una coreografia i preparen una disfressa ben especial per aquest dia, amb l’ajuda dels mestres de l’escola.

Aquest any l’eix motivador de les disfresses ha estat l’Univers. La pista de l’escola de Primària s’ha convertit  en un escenari de balls, alegria, somriures i il·lusió.  Agraïm també la col·laboració de les famílies donant-nos un cop de mà en la realització de les disfresses.

Esperem que gaudiu de les imatges tant com nosaltres hem gaudit d’aquesta tarda tant agradable.