ENTREGA DE PREMIS FINALISTES LOGO AFA

Benvolguts/des,

ja fa uns dies que vam comunicar el guanyador del concurs del logo per Instagram i en un mail però encara no havíem fet el post del bloc que havíem promès.

El disseny guanyador va ser el del Sergi López, pare de la Salma de 1rA:

Finalment, l‘entrega es farà el divendres 14 de maig a les 17h. A les escales de davant de l’edifici de primària de l’escola.

-Finalista 1 (guanyador): rebrà la xapa, un lot de DVDs de La Casa de Mickey Mouse, una llibreta i un pack de 24 plastidecors per part nostra, el llibre de colorejar mandales cortesia de la papereria-llibreria Roy i el val de 10€ per comprar a la botiga online Little fruit (propietat d’una mare de l’escola que ens ho ha cedit).

-Finalista 2: rebrà la xapa, un lot de DVDs de La Casa de Mickey Mouse, una llibreta i un pack de 12 plastidecors per part nostra i l’estoig cedit pel Basar Oriental del poble.

-Finalista 3: rebrà la xapa, un lot de DVDs de La Casa de Mickey Mouse, una llibreta i un pack de 12 plastidecors per part nostra.

La resta de participants, inclosa l’Aina de 3r que es va quedar fora de les votacions, tindreu una xapa amb el disseny guanyador.

Moltíssimes gràcies a tots per participar amb els vostres dissenys, per ajudar-nos amb les votacions i, per descomptat, a les botigues que ens heu donat detallets pels finalistes!

Ens heu animat a continuar fent propostes lúdiques adreçades a les famílies!