DESFILADA DE CARNAVAL!

Moltes gràcies, nens i nenes! Cada any, amb els vostres somriures i la vostra il·lusió, feu d’aquesta festa característica de l’escola una oportunitat única per mostrar a les famílies i al tot el poble una petita representació de la  temàtica d’interès d’aquest curs escolar: La volta al món!

Enguany, com ja es tradició, les i els alumnes de 6è han presentat la desfilada de carnaval al pati de l’escola. Cada grup ha desfilat amb varietat de disfresses i acompanyats de música carnavalesca mostrant els seus millors passos de ball per fer gaudir a petits i grans.

Famílies, us hem trobat a faltar! Per aquest motiu, us volem oferir una petita mostra d’imatges i vídeos de la festassa que hem organitzat a l’escola.

Esperem que ho gaudiu tant com nosaltres! Cliqueu a sobre de la imatge per veure les fotos de grup i les seves desfilades.

Per poder veure els vídeos a la màxima resolució possible, quan els tingueu oberts, caldrà  clicar a la icona de configuració i seleccionar la màxima resolució.

Segur que el curs vinent podrem gaudir-ho plegats!