RESERVA LA DATA: DISSABTE 18 DE NOVEMBRE!

Us informem que les escoles Mestres Munguet-Cortés, La Falguera i l’Institut hem organitzat el 8è Cros Escolar, amb la col·laboració l’Ajuntament de Vilanova del Vallès, i amb l’autorització del Consell Esportiu del Vallès Oriental.

El cros es farà dissabte dia 18 de novembre de 2023, al Bosc dels Capellans a partir de les 09:40h. El punt de trobada serà al camp petit de futbol, des d’on també es faran les sortides de les diferents proves.

Els pares i les mares també podeu participar a la cursa a la categoria open que es farà a les 09.40 hores.

Us hi esperem!