COMENCEM UN NOU CURS!

Fa uns quinze  dies que vam obrir l’escola per començar un Nou Curs.

Un curs ple d’il·lusió, de ganes i d’esforç per part de l’Equip de mestres per transmetre les eines necessàries perquè l’alumnat sigui el més autònom possible, que vingui a l’escola content, que tingui pensament crític, que es relacioni amb els altres amb respecte… però sabem que sols no ho podem fer, necessitem l’acompanyament de les famílies, la seva implicació i la seva confiança.

Volem que sigui un curs on ,entre tots, ajudem als infants de l’escola a créixer  amb bons valors i feliços.

Us deixo un escrit que vaig llegir aquest estiu i que vaig guardar per compartir amb vosaltres.

“L’objectiu d’ensenyar a pensar és el de preparar els nostres alumnes per tal que, en el futur, puguin resoldre problemes amb eficàcia, prendre decisions ben meditades i disfrutar d’un aprenentatge per a tota la vida” (David Perkins)

Us comparteixo també el vídeo del primer dia de classe, encara recordo la il·lusió, els nervis i l’emoció als ulls  del nostre alumnat.

Entre tots/es farem que aquest curs sigui ben màgic!