AFA

QUI SOM?

​L’AFA és l’associació de famílies de l’escola, sense afany de lucre. Està reconeguda legalment al registre d’associacions tenint les funcions regulades per un decret de la Generalitat de Catalunya, i està federada en la aFFaC (Associacions Federades de Famílies d’Alumnes de Catalunya).

És una plataforma oberta a la participació que permet a les famílies, junt amb els i les mestres, treballar per aconseguir la millor formació
dels nostres fills i filles.

QUÈ FEM?

L’AFA té diverses funcions:

És el principal interlocutor entre les famílies dels alumnes i el Consell Escolar del Centre, a través d’un membre de la junta que actua de representant de l’associació.

Recull les inquietuds de les famílies envers els aspectes que puguin afectar a l’activitat escolar dels seus fills i filles, analitza i proposa solucions, defensant-les, si és necessari, en front del consell escolar.

Administra i gestiona els recursos econòmics que aporten les associades, és a dir, les famílies dels alumnes.

A més d’actuar com a vincle entre el col·lectiu de famílies i l’escola, l’AFA gestiona i organitza directament altres activitats i serveis importants:

Venda de bates i equipament esportiu.

Servei d’acollida matinal.

Servei de menjador.

Servei d’extraescolars i acollida de tarda.

Aplicació TPVescola

Actes solidaris i festes