Activitat Lectora a la Bru

El passat divendres 16 de febrer, l’alumnat de quart de primària va visitar la biblioteca BRU de la Roca Umbert per tal de dur a terme una activitat orientada a la motivació i el gust per la lectura. La Glòria, una professional coneguda i reconeguda per l’escola, ens va delectar amb una presentació de tot un recull de contes i novel·les a partir de la seva presentació, explicació i anàlisi exhaustiva. Realment ens varen donar ganes de llegir totes i cadascuna de les obres presentades. En acabar, vàrem poder visitar la part més lúdica de l’espai per tal de xafardejar la resta d’obres i poder conèixer una mica millor un espai imprescindible per a qualsevol escola, ciutat i persona, un món màgic ple de sorpreses!