Diagnosi de l’alumnat

PUNTS FORTS
ASPECTES A TREBALLAR
L’alumnat considera que l’Internet del centre funciona bé.També considera que s’utilitza sovint l’EVA i que aquest és de fàcil accés i utilització.

Pràcticament tots els i les alumnes disposen d’algun espai i dispositiu per a connectar-se des de casa.Un percentatge elevat considera que utilitza prou les eines digitals al centre.

Gairebé tothom considera que des del centre aprenen a utilitzar Internet de forma segura.

Aproximadament la meitat de l’alumnat considera que rep prou suport per part del mestre en cas de problemes amb el dispositiu.

En general, es creu que seria bo incrementar l’ús de l’EVA de forma equilibrada en totes les àrees.

Un percentatge baix de l’alumnat necessitaria millorar el domini de les eines informàtiques.