Erasmus+ Maths is life

Una de les tasques del nostre projecte Erasmus+ Maths is life que dóna inici al projecte és fer un logo que representi els països que hi participem (Turquia, Romania, Itàlia, Portugal, Grècia i nosaltres). Aquí us deixem el resultat d’aquesta feina feta pels nostres alumnes de 5è.

EXPOSICIÓ DE FOTOGRAFIES DEL CONCURS

GUANYADORS/ES CONCURS DE FOTOGRAFIA DE LA SIMETRIA

Després d’haver exposat i recollit totes les fotografies que ens vau fer arribar, us comuniquem les que ha triat el jurat. Aquestes fotografies viatjaran a Turquia quan es pugui fer la mobilitat.

Gràcies a tots i a totes per la vostra participació i enhorabona als/les guanyadors/es.

Aquí us presentem en Lucas Mestres Montaña. Viatjarà amb els embaxaidors/es de la nostra escola als països dels nostres companys/es europeus. Esperem que sigui ben aviat !!!!!

Creem jocs matemàtics: els alumnes de 5è van preparar-ne aquest.

Aquesta és la proposta de joc dels companys i companyes grecs