Portes obertes i alumnat nou

Preinscripció i matrícula CURS 2023-24

Pre-inscripció pel curs 2023-2024

Del 6 al 20 de març de 2023 (ambdós inclosos). Pendent de publicació de la resolució definitiva per part del Departament d’Educació.

Documentació necessària:

(Original i fotocòpia)

• DNI, NIE o passaport del pare o la mare
  • Certificat d’empadronament si l’adreça del DNI no és correcta
  • Targeta sanitària (TSI)
  • Llibre de família
  • Carnet de família nombrosa (si s’escau)
  • Carnet de família monoparental (si s’escau)
  • Certificat de PIRMI (si s’escau)
  • Certificat de disminució de més del 33% (si s’escau)

Més informació sobre la preinscripció a la pàgina de la Generalitat: http://queestudiar.gencat.cat/ca/preinscripcio/estudis/obligatoris/

Preguntes més freqüents

-Quin criteris es fan servir per atorgar places? Els criteris els estableix cada curs el Departament d’Ensenyament, així com les dates. Cal consultar la pàgina de la Generalitat

-Tothom que ho demana obté plaça a P3? En els darrers cursos, la pràctica totalitat de les famílies que han fet el procés de preinscripció han obtingut plaça a la nostra escola.

-S’ofereixen places per altres cursos? Només en el cas que es produeixin vacants en els cursos que promocionen.

-Quins passos he de seguir per preinscriure el meu fill o filla? És el Departament d’Ensenyament qui marca el calendari i el procés a seguir. Cal estar alerta a les notícies, diaris, cartells a les portes de les escoles, web de l’escola…o consultar la pàgina de la Generalitat http://web.gencat.cat/ca/temes/educacio/

-Quin és l’horari de les classes? El nostre horari és de 9 a 12.30h i de 15 a 16.30h.

-Quines activitats extraescolar ofereix l’escola? Les activitats extraescolars les organitza l’AMPA i depenen de la junta i dels suggeriments de les diferents famílies. Actualment s’ofereixen  activitats com: anglès, manualitats, escacs, tait-xi , robòtica, esports entre d’altres. L’AMPA també organitza el servei d’acollida matinal de 7.30-9h i el servei d’acollida de tarda de 16.30-17.30h.

-Quants alumnes hi ha per aula? Tal com indica la normativa dictada pel Departament d’Ensenyament la ràtio és de 25 alumnes per aula.

-L’escola disposa de personal addicional? Treballa amb nosaltres una TEI (Tècnica d’Educació Infantil) i auxiliars d’Educació Especial.

-A més dels aprenentatges curriculars, quins altres àmbits es desenvolupen? L’objectiu és educar, estimular i desenvolupar al nostre alumnat en totes les dimensions de la seva persona d’una manera competencial.

-On es prepara el menjar? Amb qui estan els nens i nenes al migdia? On mengen? Fan migdiada? Disposem de cuina pròpia que ofereix, sempre que és possible aliments de proximitat i en ocasions ecològics. Els alumnes de P3 dinen i fan una estona de descans i  migdiada a les aules atesos per les monitores de l’equip de menjador. Es fa un seguiment diari a través de la llibreta de l’alumne durant els primers mesos.

Per saber més sobre l’escola podeu visitar la nostra web.