UN SANT JORDI A MIDA!

Benvolgudes famílies,

Aquest Sant Jordi 2020 serà diferent en molts aspectes. Família i escola ens adaptarem i també el celebrarem però d’una altra manera. Creiem que qualsevol situació dóna motius per aprendre i treure’n sempre coses bones i, en definitiva, millorar com a persones.

Per a aquest Sant Jordi l’equip de mestres hem dissenyat una proposta per a tota l’escola sota el títol “UN SANT JORDI A MIDA”. Li hem posat aquest nom perquè d’entre les activitats que proposem a cada cicle, cadascú podrà escollir quines formaran part del seu Sant Jordi. Només hi ha una norma! Tothom haurà de fer un mínim de 3 activitats. I qui les vulgui fer totes, endavant!

L’objectiu principal d’aquestes activitats es centra en l’autonomia, la iniciativa, la creativitat,  les ganes de fer i de gaudir de l’expriència d’aprendre.

A continuació, inaugurem la proposta amb la publicació del cartell! A sota, trobareu els enllaços que us portaran al llistat d’activitats per a cada cicle! Recordeu cal fer-ne un mínim de tres! Hi haurà activitats que demanen un retorn, és a dir, que ens feu arribar algun tipus d’evidència sobre la vostra activitat. Ja veureu que es detalla on cal enviar-ho i què cal fer.

Tornarem a posar-nos en contacte amb vosaltres per explicar-vos les propostes de treball futures.

Feliç Sant Jordi a tota la nostra comunitat educativa!

Proposta Educació Infantil (P3,P4 i P5)

Proposta Cicle Inicial (1r i 2n)

Proposta Cicle Mitjà (3r i 4t)

Proposta Cicle Superior (5è i 6è)