UN NOU CURS DE TIVISSA RÀDIO!

Divendres 27 d’octubre l’alumnat de cicle mitjà ens vam estrenar a anar a l’estudi de Tivissa Ràdio aquest curs.

Aquesta vegada, els nens i les nenes de 3r i 4t us vam fer unes endevinalles a partir del treball de la descripció. Com us vam dir, en aquest el post de l’Instagram de l’escola podeu trobar les solucions del joc del “Qui és qui?”, però també us les deixem en aquest article en format de foto.

Com sabeu, a l’escola participem setmanalment en l’emissió d’un programa que es diu “News flys in the sky”, on us expliquem activitats o experiències interessants que fem a l’escola.

Si no podeu escoltar-nos en directe els divendres de 10 a 11h a 103.2 FM, podreu trobar els programes penjats al nostre web.

Des d’aquí, volem agrair a la Montse Margalef la seva tasca que fa possible que puguem tirar endavant aquest projecte de fer ràdio a l’escola.

Us animem a escoltar-nos!