SORTIDA A LA NATURA: LA FONTCALDA

🏞️LA FONTCALDA🏞️
No podíem tancar Novembre sense deixar evidència d’una gran experiència que aquest mes ens va regalar, la sortida al Parc Natural dels Ports.
Una aventura que va viure tot l’alumnat de l’escola i que ens va permetre gaudir d’un entorn proper aprenent i descobrint el seu ecosistema. SabĂ­eu que el riu Canaletes Ă©s un afluent de l’Ebre per la riba dreta? I que voreja el Santuari de la Fontcalda? Nosaltres ho vam poder comprovar! Vam prendre la temperatura de l’aigua i vam entendre el per què del nom “Fontcalda”. A mĂ©s, vam tenir la sort d’observar una serp d’aigua i un cranc! TambĂ© vam aprendre sobre les plantes i els arbustos mĂ©s comuns de la zona. Ah! I ens van ensenyar com fer una barqueta amb una fulla de canya! GrĂ cies @pnports per aquesta aventura tan bonica!