FESTA DE LA TARDOR

El dimarts 31 d’octubre, a la tarda, ens vam reunir tots i totes al “hall” de l’escola per celebrar… la tardor!
El primer que vam fer va ser cridar ben fort “castanyers” i “castanyeres” perquè és tradició de l’escola que cada curs ens acompanyin i ens facin xalar durant aquella tarda.
Es van fer esperar una mica, quan ja pensàvem que aquest curs no hi havien pensat, van arribar acompanyats i acompanyades de la cançó “Xtraterrestres” de Figa Flawas.
Ja us podeu imaginar… 💥Va ser una arribada espectacular! Vam xalar mooolt!
La Hertòria, el Wilhelm, la Conxita, la Pepita, la Maria del Carme, la Maria Antonieta, la Josepa, l’Arnal i la Paca ens van fer riure molt amb els seus balls, receptes culinàries, claus de judo, melodies amb el saxo, etc.
A més, es van encarregar de presentar les dues actuacions (cançó i dansa popular catalana) de cada cicle! Amb l’esforç de tots i totes vam passar una tarda genial!