NOTA INFORMATIVA

Estimades famílies,

Ja portem quinze dies confinats, sense escola, amb els nens a casa. Segur que alguns de vosaltres esteu angoixats pensant que els vostres fills i filles estan perdent el curs. Tranquils. Hi ha molts tipus d’aprenentatges i ara se’ns presenta l’oportunitat de fer quelcom que molts cops ens és impossible: l’aprenentatge en família. Gaudiu d’aquests moments.

Des de l’escola us proposem una sèrie d’activitats, planificades per a dos setmanes. Vosaltres podeu decidir quan fer-les i com. Són suggeriments. També us proposem una sèrie de recursos digitals on trobareu moltes propostes d’activitats.

Som conscients de que casa no és l’escola i que no totes les famílies esteu en la mateixa situació. Però, del que sí que estem segurs és de que tots farem el màxim possible.

I repetim, gaudiu els que pugueu d’aquests temps amb els vostres fills i filles. Una forta abraçada virtual de tot el Claustre.

Ens veiem aviat.

A continuació us deixem una sèrie de recursos interessants per a tots els nivells, aquests s’afegeixen a les orientacions educatives que vam publicar la setmana passada:

Per últim us deixem una entrevista a David Bueno analitzant la situació actual des de la seva mirada des de l’àmbit de la neuroeducació.