Formulari per a les famílies

Estimades famílies,

Primer, us volem fer arribar el nostre desig que tot us vagi el millor possible i una salutació molt afectuosa al nostre alumnat.

Desprès, ens adrecem a vosaltres perquè valorant la situació tan especial que estem vivint i seguint les recomanacions del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, l’equip mestres de l’escola, creiem que és necessari fer un seguiment escolar acurat dels vostres fills. Per nosaltres és important saber com estan i com estan responent a les propostes didàctiques que us enviem. També ens interessa saber les possibles dificultats tècniques i personals que esteu afrontant.

Per això, us demanem que respongueu el qüestionari que trobareu a l’enllaç que us proporcionem al final d’aquest article abans del diumenge 5 d’abril.

Caldria emplenar un qüestionari per cada fill/filla. També haurieu de respondre a totes les preguntes. Als apartats de correu electrònic i telèfon cal especificar-ne un en el que puguem establir una comunicació ràpida amb vosaltres.

CLIQUEU A  SOBRE PER A RESPONDRE:

QÜESTIONARI PER A LES FAMÍLIES DE L’ESCOLA

Gràcies pel vostre suport i la vostra col·laboració,

El Claustre de mestres de l’escola.