FESTIVAL DE FINAL DE CURS 2021

Arribem al final d’un curs que es preveia complicat però que acabem molt contents. Obrir l’escola va ser recuperar una part molt important de les nostres vides i ens va tornar la vessant social que tan enyoràvem.

El primer dia de curs pels altaveus de l’escola sonava la cançó de Suu “Tant de bo” i cridàvem als quatre vents que el que volíem era caminar junts i que ens aniríem adaptant a tot el que calgués però que caminant trobaríem un camí fet a mida.

Avui, estem contents d’haver-lo trobat. Com en tots els camins hem après, hem crescut i hem valorat més que mai poder-ho fer junts. Per això, hem anat adaptant-ho tot; les entrades i les sortides, els desplaçaments pels passadissos, la distribució del mobiliari, els grups-bombolla, la desinfecció del material, els horaris, els espais de pati, la manera de relacionar-nos, etc. i ho hem fet el millor possible perquè el que estava en joc era massa important. També hem anat celebrant, tenint en compte els protocols establerts en cada moment, però celebrant-ho tot i tant com podíem. I en coherència amb tot el que hem viscut i adaptat hem celebrat el final d’un curs que ens hem esforçat al màxim per a que arribés al final, i hem xalat, hem xalat molt, a continuació, en teniu el testimoni.

Actuació dels infants de P3 i de P5:

Actuació dels infants de P4:

Actuació dels infants de Cicle Inicial (1r i 2n):

Actuació dels infants de Cicle Mitjà (3r i 4t):

Actuació dels infants de Cicle Superior (5è i 6è):

Actuació dels més GRANS de l’escola, els de Sisè de Primària: