FELIÇ ESTIU 2020

Acabem el curs 2019-20 en unes circumstàncies excepcionals i molt allunyades del que tots desitjaríem. Malgrat això, aquests últims mesos hem vist com tota la comunitat educativa de l’escola s’ha esforçat al màxim per fer possible tant l’aprenentatge com les experiències enriquidores.

Al setembre iniciarem un nou curs amb noves incorporacions a l’escola però sense els alumnes que canvien de centre educatiu, els que iniciaran l’etapa educativa de Secundària. Són els de sisè i els trobarem mooooolt a faltar. Els hem vist fer-se grans, ens hem ajudat a crèixer com a persones i ens han regalat molts moments que guardarem per sempre. Us desitgem que tot us vagi molt bé i us recordem que la vostra escola us espera sempre amb les portes obertes, que sempre hi serà si la necessiteu.

Aquest serà un estiu força diferent però estem convençuts que sabrem adaptar-nos-hi i trobarem plans B per disfrutar-lo en companyia d’aquells que més estimem.

Us desitgem un FELIÇ ESTIU,

L’Equip de docents de l’Escola