Estimades famílies,
A continuació trobareu unes graelles amb suggeriments d’activitats i algunes pàgines on trobar recursos. Esperem que us siguin d’utilitat. Primer enviarà una carpeta a la mare delegada. Ella us la passarà a vosaltres. Hi trobareu les activitats de numeració, descomposició, tangrams, sudokus, comprensió lectora i el poemes de Gloria Fuertes.
Cuideu-vos molt i fins aviat.
GRAELLA 1r CI
DILLUNS 30 ? | DIMARTS 31? | DIMECRES 1 ? | DIJOUS 2 ? | DIVENDRES 3? |
MATEMÀTIQUES
Fes una fitxa de numeració. Fes un Sudoku |
MATEMÀTIQUES
Fes una fitxa de descomposició. Fes un tangram |
MATEMÀTIQUES
Fes una fitxa de numeració. Fes una fitxa d’unir punts. |
MATEMÀTIQUES
Fes alguna activitat de càlcul mental de les que podreu trobar en les pàgines web que us recomanem. |
MATEMÀTIQUES
Juga al parxís amb els pares. Fes alguna activitat matemàtica de les pàgines web recomanades |
CATALÀ
Fes una fitxa de comprensió lectora. |
CATALÀ
Fes alguna activitat d’alguna de les pàgines web recomanades. |
CATALÀ Avui toca deixar volar la imaginació. Tria dos paraules d’objectes quotidians, pensa en alguna cosa extraordinària que pugui fer i escriu una història fantàstica d’unes 10 línies. |
CATALÀ
Fes una fitxa de comprensió lectora. |
CATALÀ
Tria un conte o un llibre i llegeix-lo. En un full, escriu el títol bonic, fes un dibuix o escriu allò que més t’ha agradat. |
CASTELLÀ
Llegeix un dels poemes de Gloria Fuertes que hi ha a la carpeta i fes el dibuix. |
CASTELLÀ
Llegeix un dels poemes de Gloria Fuertes que hi ha a la carpeta i fes el dibuix. |
CASTELLÀ
Llegeix un dels poemes de Gloria Fuertes que hi ha a la carpeta i fes el dibuix. |
CASTELLÀ
Llegeix un dels poemes de Gloria Fuertes que hi ha a la carpeta i fes el dibuix. |
CASTELLÀ
Acaba els poemes de Gloria Fuertes. |
MEDI
La setmana passada vam buscar informació sobre el nostre animal preferit. Doncs, a l’estona de medi, ompliràs una fitxa informativa sobre aquest animal |
MEDI | MEDI | MEDI | MEDI |
ENGLISH 1 | MUSICA | MÚSICA | ENGLISH 2 |
DILLUNS 6 ? | DIMARTS 7 ✌ | DIMECRES 8 ? | DIJOUS 9 ? |
MATEMÀTIQUES
Fes una fitxa de descomposició. Fes un Sudoku. |
MATEMÀTIQUES
Fes una fitxa de numeració. Fes un tangram. |
MATEMÀTIQUES
Fes alguna activitat de càlcul mental de les pàgines web recomanades. Juga amb les cartes a fer parelles que sumin el número que vulgueu. Repartir i a veure qui fa més parelles. |
MATEMÀTIQUES
Fes alguna activitat de les pàgines web recomanades. Fes una fitxa d’unir punts amb números. |
CATALÀ
Busca una poesia curteta sobre un animal, copia-la i il·lustra-la. |
CATALÀ
Fes una activitat de comprensió lectora |
CATALÀ
Escolta un conte (una mà de contes), fes un títol bonic i un dibuix. |
CATALÀ
Buscar una poesia curteta de la Joana Raspall, copiar-la i il·lustrar-la. |
CASTELLÀ
Escolta un conte en castellà. En un full, escriu el títol i fes un dibuix o escriu un resum. |
CASTELLÀ
Amb l’ajuda dels pares, fes l’arbre genealògic de la família en un paper gran. Enganxa fotos o dibuixa i posa el nom i la relació familiar. Quan tornem al cole, el penjarem a la classe. |
CASTELLÀ
Continua amb l’arbre genealògic. |
CASTELLÀ
Emplenar la graella amb la informació de la família. |
MEDI | MEDI | MEDI | MEDI |
ENGLISH 3 | MÚSICA | MÚSICA |
GRAELLA 2n CI
?DILLUNS 30-març | – Quadern de matemàtiques:Desafiaments, pàg 36
– Castellano: Lee el poema del “Sapito glo-glo-glo . Copia la estrofa que te guste más en un folio con buena letra. Haz un dibujo que lo ilustre.(ANNEX 1) – Medi: La setmana passada vas buscar informació sobre el teu animal preferit. Doncs ara a l’estona de medi ompliràs una fitxa explicativa sobre aquest animal.(ANNEX 2) – Música |
✌DIMARTS, 31-març
|
– Quadern de matemàtiques: Dimensions, pàg 56 i 64
– Quadern de català: Tria la página què vulguis. –English 1: – Castellano: Apréndete el poema del “Sapito glo-glo-glo”. |
DIMECRES, ?1-abril
|
– Medi: Fitxa sobre l’animal.
– Quadern de català: Fes-ne dues que et faltin. – Quadern de matemàtiques:Desafiaments, pàg 40 – Música – Juga un parell de partides al parxís, oca o escacs. |
?DIJOUS, 2-abril
|
– Quadern de matemàtiques: Dimensions, pàg 65 n 5 i 6 i 68.
– Quadern de Català: Escull una pàgina que vulguis – Medi: Fitxa sobre l’animal – Juga amb algú de casa a les cartes a fer parelles que sumin el número que vulgueu. Has de repartir les cartes en dos munts i aixecar una carta de cadascun. A veure qui fa més parelles. |
DIVENDRES?, 3-abril
|
– Castellano: Escribe 5 frases que expliquen que tipo de actividades te gustaría hacer durante estos días de confinamiento.
-Pon este título: 5 ACTIVIDADES QUE ME GUSTARÍA HACER DURANTE ESTOS DÍAS – Català: Llegeix el poema de la primavera. Copia’l i posa un títol ben bonic. El dimarts te l’has de saber de memòria.(ANNEX 3) – English 2 – Quadern de Matemàtiques: Desafiaments: pàg 42 |
?DILLUNS 6-abril |
– Quadern de matemàtiques: Desafiaments, pág 50
– Castellano: Lee la adivinanza de Gloria Fuertes. Cópiala y dibuja la solución. (ANNEX 4) – English 3 – Medi en castellano: Vas a hacer un trabajo de investigación sobre tu familia: un árbol genealógico de tus padres, hermanos, abuelos, tíos i primos. Has de preguntar en casa los nombres y apellidos de tus familiares y su año de nacimiento. Intenta conseguir fotos y con ayuda de alguien de tu familia haces un mural con el título: EL ÁRBOL GENEALÓGICO DE MI FAMILIA Cuando regresemos a la escuela lo colgaremos en clase. |
?DIMARTS 7-abril |
– Quadern de matemàtiques: Dimensions, pàg 66
– Català: Avui et toca fer volar la imaginació per escriure UNA HISTÒRIA FANTÀSTICA: 1r. Triar un objecte que tinguis a casa teva. 2n. Després pensa quines coses fantàstiques li pots fer fer. 3r. Ara ja pot escriure la teva història fantàstica. No oblidis posar-li un TÍTOL. 4t. Un cop l’hagis finalitzat llegeix-te-la i si t’agrada conta-li a algú de casa. – English 4 – Música |
? DIMECRES,
8-abril |
– Quadern de Català: Feu les dos pàgines que vulgueu
– Quadern de Matemàtiques: Desafiaments, pàg 52 – Medi: EL ÁRBOL GENEALÓGICO DE MI FAMILIA |
?DIJOUS, 9-abril
|
– Explica en català la historia d’una pel·lícula o dibuixos animats que t’hagin agradat molt. Fes un dibuix que il·lustri el teu resum.
– Quadern de Matemàtiques: Dimensions, pàg 67 – Música – Acabar feines o fer activitats lliures. |
Propostes English – Feu clic aquí
Propostes Música – Feu clic aquí
OBSERVACIONS GENERALS PER 1R I 2N
- ELS DEURES QUE US PROPOSEM S’HAN DE RESOLDRE EN UN FOLI.
- QUAN COMENCEU A FER LES ACTIVITATS HEU DE POSAR LA DATA I EL NOM AL FULL. TAMBÉ HEU DE POSAR EL TÍTOL DE L’ACTIVITAT.
- SOBRETOT, ELS ALUMNES DE 2N NO OBLIDEU ESCRIURE AMB LLETRA LLIGADA
- LLEGIR UNES PÀGINES CADA DIA DEL CONTE O REVISTA QUE VULGUEU. RECORDEU QUE LLEGIM AMB CATALÀ I CASTELLÀ. ANOTEU ELS TÍTOLS PERQUÈ AL TORNAR A CLASSE ELS AFEGIREM A LA NOSTRA GRAELLA DE LLIBRES LLEGITS. EP ¡, I NO OBLIDEU DE VALORAR-LOS.
- LA VOSTRA JORNADA ESCOLAR A CASA LA PODEU COMPLETAR AMB ELS REPTES PROPOSATS, AMB QUALSEVOL PROPOSTA DE LES WEBS RECOMANADES O AMB LES MIL I UNA ACTIVITAT QUE PODEU FER A CASA AMB LA FAMÍLIA O VOSALTRES SOLS. APROFITEU A BUSCAR IDEES D’EDUCACIÓ FÍSICA, PLÀSTICA O MÚSICA.
- SI TENIU ALGUNA DIFICULTAT A L’HORA DE REALITZAR ALGUNA PROPOSTA, HO ANOTEU I PASSEU A UN ALTRA.
DURANT AQUESTS DIES PODEU FER UN DIARI PER ANAR EXPLICANT, FOTOGRAFIANT O DIBUIXANT COSES QUE FEU DIVERTIDES QUE NO VOLEU OBLIDAR, IDEES QUE PENSEU, EMOCIONS QUE SENTIU O, POTSER DESITJOS QUE FAREU EN UN FUTUR. DECOREU BEN XULOS ELS FULLS QUE UTILITZEU.