Cicle Inicial – Proposta d’activitats

Estimades famílies,

A continuació trobareu unes graelles amb suggeriments d’activitats i algunes pàgines on trobar recursos. Esperem que us siguin d’utilitat. Primer enviarà una carpeta a la mare delegada. Ella us la passarà a vosaltres. Hi trobareu les activitats de numeració, descomposició, tangrams, sudokus, comprensió lectora i el poemes de Gloria Fuertes.

Cuideu-vos molt i fins aviat.

GRAELLA 1r CI

DILLUNS 30 ? DIMARTS 31? DIMECRES 1 ? DIJOUS 2 ? DIVENDRES 3?
MATEMÀTIQUES

Fes una fitxa de numeració.

Fes un Sudoku

MATEMÀTIQUES

Fes una fitxa de descomposició.

Fes un tangram

MATEMÀTIQUES

Fes  una fitxa de numeració.

Fes una fitxa d’unir punts.

MATEMÀTIQUES

Fes alguna activitat de càlcul mental de les que podreu trobar en les pàgines web que us recomanem.

MATEMÀTIQUES

Juga al parxís amb els pares.

Fes alguna activitat matemàtica de les pàgines web recomanades

CATALÀ

Fes una fitxa de comprensió lectora.

CATALÀ

Fes alguna activitat d’alguna de les pàgines web recomanades.

CATALÀ

Avui toca deixar volar la imaginació. Tria dos paraules d’objectes quotidians, pensa en alguna cosa extraordinària que pugui fer i escriu una història fantàstica d’unes 10 línies.

CATALÀ

Fes una fitxa de comprensió lectora.

CATALÀ

Tria un conte o un llibre i llegeix-lo. En un full, escriu el títol bonic, fes un dibuix o escriu allò que més t’ha agradat.

CASTELLÀ

Llegeix un dels poemes de Gloria Fuertes que hi ha a la carpeta i fes el dibuix.

CASTELLÀ

Llegeix un dels poemes de Gloria Fuertes que hi ha a la carpeta i fes el dibuix.

CASTELLÀ

Llegeix un dels poemes de Gloria Fuertes  que hi ha a la carpeta i fes el dibuix.

CASTELLÀ

Llegeix un dels poemes de Gloria Fuertes que hi ha a la carpeta i fes el dibuix.

CASTELLÀ

Acaba els poemes de Gloria Fuertes.

MEDI

La setmana passada vam buscar informació sobre el nostre animal preferit. Doncs, a l’estona de medi, ompliràs una fitxa informativa sobre aquest animal

MEDI MEDI MEDI MEDI
ENGLISH 1 MUSICA MÚSICA ENGLISH 2

 

DILLUNS 6 ? DIMARTS 7 DIMECRES 8 ? DIJOUS 9 ?
MATEMÀTIQUES

Fes una fitxa de descomposició.

Fes un Sudoku.

MATEMÀTIQUES

Fes una fitxa de numeració.

Fes un tangram.

MATEMÀTIQUES

Fes alguna activitat de càlcul mental de les pàgines web recomanades.

Juga amb les cartes a fer parelles que sumin el número que vulgueu. Repartir i a veure qui fa més parelles.

MATEMÀTIQUES

Fes alguna activitat de les pàgines web recomanades.

Fes una fitxa d’unir punts amb números.

CATALÀ

Busca una poesia curteta sobre un animal, copia-la i il·lustra-la.

CATALÀ

Fes una activitat de comprensió lectora

CATALÀ

Escolta un conte (una mà de contes), fes un títol bonic i un dibuix.

CATALÀ

Buscar una poesia curteta de la Joana Raspall, copiar-la i il·lustrar-la.

CASTELLÀ

Escolta un conte en castellà. En un full, escriu el títol i fes un dibuix o escriu un resum.

CASTELLÀ

Amb l’ajuda dels pares, fes l’arbre genealògic de la família en un paper gran. Enganxa fotos o dibuixa i posa el nom i la relació familiar. Quan tornem al cole, el penjarem a la classe.

CASTELLÀ

Continua amb l’arbre genealògic.

CASTELLÀ

Emplenar la graella amb la informació de la família.

MEDI MEDI MEDI MEDI
ENGLISH 3 MÚSICA MÚSICA

 

GRAELLA 2n CI

 

?DILLUNS 30-març –  Quadern  de matemàtiques:Desafiaments, pàg 36

–  Castellano: Lee el poema del “Sapito glo-glo-glo .  Copia la estrofa que te guste más en un folio con buena letra. Haz un dibujo que lo ilustre.(ANNEX 1)

 Medi: La setmana passada vas buscar informació sobre el teu animal preferit.  Doncs ara a l’estona de medi ompliràs una fitxa explicativa sobre aquest  animal.(ANNEX 2)

– Música

 

✌DIMARTS,

31-març

 

– Quadern  de matemàtiques: Dimensions, pàg 56 i 64

– Quadern de català: Tria la página què vulguis.

English 1:

Castellano: Apréndete el poema del “Sapito glo-glo-glo”.

 

DIMECRES,

?1-abril

 

Medi: Fitxa  sobre l’animal.

– Quadern de català: Fes-ne dues que et faltin.

– Quadern de matemàtiques:Desafiaments, pàg 40

Música

– Juga un parell de partides al parxís, oca  o escacs.

 

?DIJOUS,

2-abril

 

– Quadern de matemàtiques: Dimensions, pàg 65 n 5 i 6 i 68.

– Quadern de Català:  Escull una pàgina que vulguis

Medi: Fitxa sobre l’animal

– Juga  amb algú de casa a les cartes a fer parelles que sumin  el número que vulgueu. Has de repartir les cartes en dos munts i aixecar una carta de cadascun. A veure qui fa més parelles.

 

DIVENDRES?,  3-abril

 

Castellano: Escribe  5 frases que expliquen  que tipo de actividades te gustaría hacer durante estos días de confinamiento.

-Pon este título:  5  ACTIVIDADES  QUE ME GUSTARÍA  HACER DURANTE ESTOS DÍAS

– Català: Llegeix el poema de la primavera. Copia’l i  posa un títol ben bonic. El dimarts te l’has de saber de memòria.(ANNEX 3)

English 2

– Quadern de Matemàtiques: Desafiaments: pàg 42

 

?DILLUNS

6-abril

–  Quadern  de matemàtiques: Desafiaments, pág 50

–  Castellano: Lee  la adivinanza de Gloria Fuertes. Cópiala y  dibuja la solución. (ANNEX 4)

 – English 3

Medi en castellano:  Vas a hacer un trabajo de investigación sobre tu familia: un árbol genealógico de tus padres, hermanos, abuelos, tíos  i primos. Has de preguntar en casa los nombres y apellidos de tus familiares y su año de nacimiento. Intenta conseguir fotos  y con ayuda de alguien de tu familia haces un mural con el título: EL ÁRBOL GENEALÓGICO DE MI FAMILIA

Cuando regresemos a la escuela lo colgaremos en clase.

 

?DIMARTS

7-abril

– Quadern  de matemàtiques: Dimensions, pàg 66

Català:  Avui et toca fer volar la imaginació per escriure UNA HISTÒRIA FANTÀSTICA:

1r. Triar un objecte que tinguis a casa teva.

2n. Després pensa quines coses fantàstiques  li pots fer fer.

3r.  Ara ja pot escriure la teva història fantàstica. No oblidis posar-li unTOL.

4t.  Un cop l’hagis finalitzat llegeix-te-la i si t’agrada conta-li a algú de casa.

– English 4

– Música

? DIMECRES,

8-abril

– Quadern de Català: Feu les dos pàgines que vulgueu

– Quadern de Matemàtiques: Desafiaments, pàg 52

MediEL ÁRBOL GENEALÓGICO DE MI FAMILIA

 

?DIJOUS,

9-abril

 

– Explica en català la historia d’una pel·lícula o dibuixos animats que t’hagin agradat molt. Fes un dibuix que il·lustri el teu resum.

– Quadern de Matemàtiques: Dimensions, pàg 67

– Música

– Acabar feines o fer activitats lliures.

Annexos 1,2,3 i 4 

Propostes English – Feu clic aquí 

Propostes MúsicaFeu clic aquí 

OBSERVACIONS GENERALS  PER 1R I 2N

  •  ELS  DEURES QUE US PROPOSEM S’HAN DE RESOLDRE EN  UN FOLI.
  •  QUAN COMENCEU A  FER LES ACTIVITATS HEU DE POSAR LA DATA I EL NOM AL FULL.  TAMBÉ HEU DE POSAR EL TÍTOL DE L’ACTIVITAT.
  • SOBRETOT,  ELS ALUMNES DE 2N NO OBLIDEU ESCRIURE AMB  LLETRA LLIGADA
  •  LLEGIR UNES PÀGINES CADA DIA DEL CONTE O REVISTA QUE VULGUEU. RECORDEU  QUE LLEGIM AMB CATALÀ I CASTELLÀ. ANOTEU ELS  TÍTOLS PERQUÈ AL TORNAR A CLASSE ELS AFEGIREM A LA NOSTRA GRAELLA DE LLIBRES LLEGITS. EP ¡, I NO OBLIDEU DE VALORAR-LOS.
  • LA VOSTRA JORNADA ESCOLAR A CASA  LA PODEU COMPLETAR AMB ELS REPTES PROPOSATS, AMB QUALSEVOL PROPOSTA  DE LES WEBS RECOMANADES O AMB LES MIL I UNA ACTIVITAT QUE PODEU FER A CASA AMB LA FAMÍLIA O VOSALTRES SOLS.  APROFITEU A BUSCAR IDEES D’EDUCACIÓ FÍSICA, PLÀSTICA O MÚSICA.
  •  SI TENIU ALGUNA DIFICULTAT A L’HORA DE REALITZAR ALGUNA PROPOSTA, HO ANOTEU I PASSEU A UN ALTRA.

DURANT AQUESTS DIES  PODEU FER UN DIARI PER ANAR EXPLICANT, FOTOGRAFIANT  O DIBUIXANT COSES QUE FEU DIVERTIDES QUE NO VOLEU OBLIDAR, IDEES QUE PENSEU, EMOCIONS QUE SENTIU O, POTSER DESITJOS QUE FAREU EN UN FUTUR.  DECOREU BEN XULOS ELS FULLS QUE UTILITZEU.