TROBADA PCEE: Els alumnes de 5è i 6è van al Pla Català de l’Esport, situat a Valls.

El dia 6 de novembre a les 9:00 del matí vam pujar a l’autobús per anar a buscar els alumnes de Vila-Rodona i després vam anar directes a Valls. Vam trigar 20 minuts de trajecte.

Ens vam organitzar amb grups de tres per cada classe, cada grup de classe portava una pulsera del color del seu equip.

Quan vam arribar, la primera cosa que vam fer és repartir els alumnes per equips. Vam fer vuit activitats que tenen una durada de deu minuts, donant un tomb per tot el Club Tennis Valls. A les 11:00 vam esmorzar al pati. Després vam seguir fent el recorregut fins que arribarem a les 12:30 per dinar. A l’hora de dinar vam tenir l’oportunitat per fer un volta per les instal·lacions, i tot seguit vam fer joc lliure. Per acabar vam realitzar l’activitat conjunta.

Tant al nostre equip com als altres companys i companyes ens va agradar molt, sobretot l’activitat de futbol i pàdel.

Redactors: Soufian i Ibrahim