SANT JORDI A L’ESCOLA 2024

A l’escola celebrem SANT JORDI i aquest any hem fet activitats el dilluns 22 i el mateix dimarts 23 d’abril.

• Ruta literària “El poble és un poema”: sortida pel poble per escoltar i visualitzar els POEMES ARTÍSTICS realitzats pels alumnes de l’escola.

Un any més hem tornat a omplir de poesia els carrers de Rodonyà! A diferents cartelleres del poble podreu trobar les CREACIONS ARTÍSTIQUES dels POEMES que cada grup ha escollit i els nens i nenes han recitat. És una bona excusa per fer un tomb pel poble i gaudir de la poesia i la creativitat.

imagen

Els punts on hi ha poemes són:

– A la cartellera del C/ Martí i Pol –> Llar i I5

– A la cartellera del C/Prat de la Riba –> I3 i I4

– A la cartellera de la Muralla de l’Est –> 1r

– Al vidre de la porta dels Cellers Domenys –>  2n

– A la cartellera del C/ Sant Roc –> 3r

– A la cartellera de C/Verge de Montserrat –> 4t

– Al vidre del Centre de Dia –> 5è

– A la cartellera de C/ de la Ciutat (carretera) –> 6è

Us deixem un recull de fotos de l’activitat, que podreu veure clicant a la imatge:

• Taller de roses i/o punts de llibre.

Com és tradició a Catalunya, per Sant Jordi es regalen llibres i roses. Des de l’escola volem seguir aquesta tradició i cada any fem una manualitat.

Aquest curs ho hem aprofitat per fer un punt de llibre en forma de rosa. Esperem que us agradi.

Us deixem un recull de fotos de l’activitat, que podeu veure clicant a la imatge:

• Petit concert de música a l’escola.

Aprofitant que els alumnes de Cicle Mitjà durant el curs fan el taller musical de XILÒFON i que els alumnes de Cicle Superior fan el taller de FLABIOL I TAMBORÍ, durant la tarda del divendres, ens oferiran un CONCERT DE PRIMAVERA.

Moltes gràcies a tots els alumnes i a la mestra per acostar-nos a la música!

• Decorem pedres

Aquests dies hem decorar més pedres per seguir guarnint el jardí de l’escola.

• Parada de llibres i roses.

Els alumnes de 6è venen llibres nous, punts de llibres i roses. També hi ha una parada de llibres de 2a mà. Els beneficis d’aquesta parada serviran per ajudar al viatge de final de curs dels alumnes de 6è.

Moltes gràcies a totes les famílies, alumnes i mestres que han col·laborat. Sense vosaltres no hagués estat possible!

• Construïm un drac de Sant Jordi a l’escola.

Aquest any ens hem animat a construir el nostre DRAC DE SANT JORDI. Tots els nens i nenes han participant pintant i decorant les capses.

Ens ha quedat un drac molt divertit!

MOLTES GRÀCIES A TOTES LES FAMÍLIES QUE HEU PARTICIPAT EN AQUESTA FESTA.

Recordeu que per accedir a la carpeta de les fotografies haureu de posar el correu electrònic del vostre fill/a (xxxxxxxxxxx@escolalescomes.cat) i la contrasenya. Aquesta informació la teniu enganxada a unes de les tapes interiors de l’ag