Salut

La nostra escola treballa per garantir un benestar físic, mental i social i, per això, participa en  diferents activitats que s’ofereixen des de diferents àmbits per proporcionar hàbits saludables a l’alumnat com poden ser tallers d’autoprotecció, activitat d’internet segura, tallers de coeducació, activitats físiques i també tallers per les famílies.

A més a més, al nostre alumnat de 1r i 6è de primària se’ls realitza una revisió bucodental i als de 6è se’ls proporcionen les vacunes prescriptives corresponents a la seva edat.

El centre també potencia hàbits d’alimentació saludables a l’hora de l’esmorzar i en el menú que ofereix l’empresa de menjador. Per exemple,  esmorzem fruita dos dies a la setmana i el menú escolar fa propostes de sopars equilibrats tenint en compte el menú diari.