INVESTIGADORS DE FORMIGUES

La classe d’I4, estem fent un projecte sobre les formigues. Estem investigant com viuen,com és el seu cos, què mengen, qui se les menja a elles…  Ho volem saber tot. Què interessant!!!!!

PINTEM AMB ELS PEUS

A I3, hem pintat amb els peus, a part de ser una activitat molt divertida, contribueix al desenvolupament sensorial i motor i de la psicomotricitat gruixuda, ja que permet el moviment lliure sobre una superfície. Després hem treballat la nostra autonomia, rentant-nos els peus amb aigua i sabó.

Els nens i les nenes de la classe del cocodrils hem fet una cargolera

Després que un company de la classe portés cargols vam decidir cuidar-los. Vam observar el seu cos i els seus moviments i vam cercar informació de què necessitaven per viure. Vam buscar sorra, pals i pedres per decorar la caseta i enciam que ens van donar a la cuina.

Cargolera feta!!

Ens ha visitat un guàrdia urbà!

La classe dels cocodrils hem rebut una visita molt especial, el Miguel, guàrdia urbà de la policia de Badalona. Ens ha explicat quines eines té un guàrdia, com és la seva roba i quina funció tenen a la societat. A més, hem jugat a fer veure que s’havien perdut un nen i una nena i què fan per buscar-lo. Ens ha explicat com hem d’anar pel carrer i la importància de respectar els semàfors.

Gràcies Miguel!

Aquí tothom encaixa!

AQUÍ TOTHOM ENCAIXA!
La dinàmica comença amb la distribució d’una peça de tetris a cada alumne/a. Després de repartir-les, l’objectiu és que l’alumnat, s’escolti i s’organitzi perquè totes les peces encaixin entre elles. Aquesta activitat destaca la importància de la col·laboració i la resolució de reptes cooperatius per aconseguir un objectiu comú. Mitjançant aquest exercici, es reflexiona sobre la importància de formar part d’un grup, i es destaca que, malgrat les diferències, tots i totes som peces claus i essencials en aquesta classe.

Badacorfbol 2024

El dia 7 de febrer els alumnes de 6è van gaudir d’una jornada de Corfbol Zona Esportiva Municipal Can Cabanyes dins de les activitats de la XXIV edició del Badasport.

El corfbol és un esport que es juga entre dos equips mixtes, formats per quatre nois i quatre noies, i es basa en els principis de la cooperació, la no-violència, la no-especialització, l’habilitat i la coeducació.

Dia de la Pau 2024

Avui, 30 de gener, hem celebrat el dia de la Pau. Hem fet una foto amb tot l’alumnat i els docents de l’escola. Feliç dia de la Pau!!!

Fas 6 anys. Tria un llibre.

FAS 6 ANYS. TRIA UN LLIBRE

Benvolgudes famílies,

Arriba la 8a edició de la campanya, Fas 6 anys. Tria un llibre. Aquesta campanya té com a principal objectiu que els nens i les nenes descobreixin les llibreries amb un acompanyant adult i que aprenguin a donar valor als llibres. Tots els infants que el 2023 hagin fet o facin 6 anys rebran una targeta a casa que els convidarà a anar a la llibreria més propera. Allà podran bescanviar-la pel llibre que més els agradi. El valor de la targeta és de 13€.

Us deixem tota la informació aquí

T’estimem, Txema.

Avui és un dia molt trist per la nostra escola. El nostre company Txema Colomer ens ha deixat. En Txema va ser mestre de l’escola el curs 20-21. El curs 21-22 el va començar formant part de l’equip directiu. Al mes de setembre de l’any… Llegeix més»