Dia mundial de la Infància i l’Adolescència

Benvolgudes famílies, aquest dilluns 20 de novembre és el Dia Mundial de la Infància i l’Adolescència.
Commemorarem aquest dia amb dues activitats:

1. El diumenge 19 de novembre. Amb la festa organitzada per l’Ajuntament de Mollerussa.
    Aquesta celebració va ser una de les propostes dels infants que formen part dels Consells de Participació Infantil i Adolescent, per aquest motiu és tan important la vostra assistència per donar suport a les iniciatives que sorgeixen dels infants de la nostra ciutat.
    Aquí podeu les parts del mural col·laboratiu que han preparat els nens i nenes de 4tA i 4tB sobre el Dret a la Gandula i el Dret a les Ales.
    Hi van assisitir molts nens i nenes de l’escola, va ser una jornada matinal plena d’activitats per compartir d’una manera lúdica i familiar el coneixment d’aquests drets fonamentals dels infants del món.

2. El dilluns a l’escola també l’hem celebrat amb la realització d’un trencaclosques on cada classe ha conegut un dret dels infants, així com la lectura d’un manifest perquè tots siguem conscients que hem de vetllar pel respecte d’aquests drets. Ens hem trobat tots al pati de l’escola i hem compartit aquests drets formant un trencaclosques amb tots ells.

Podeu veure les fotos d’aquesta activitat conjunta clicant la següent imatge:

drets dels infants