XERRADA SOBRE MÈXIC

Durant les últimes setmanes els nens i nenes de 3r i 4t B han estat fent projectes relacionats amb menjars i curiositats del món. En relació amb aquest fet, aquest matí hem tingut el privilegi de gaudir d’una xerrada relacionada amb Mèxic feta per una noia mexicana que viu a Mollerussa des de fa uns mesos.

Ella ens ha explicat diferents tipus de menjars típics, curiositats dels llocs més turístics, els balls regionals, festes típiques com el día de muertos… Hem après molt i li hem pogut fer moltes preguntes.

Moltes gràcies per haver vingut!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>