Museu de Lleida – Les mil i una nits

Ahir dia 4 d’abril, els alumnes de 2n de primària van tornat a visitar el Museu de Lleida. Aquesta vegada han pogut gaudir d’una activitat molt interessant i diferent, on han descobert l’antiga Larida (l’art, la geografia, la llengua, la música i els costums).

Durant la visita ens han explicat històries del conte “Les mil i una nit”, un conjunt d’històries d’aventures fantàstiques de diferents orígens. Aladí i la llàntia meravellosa, Alí Babà i els quaranta lladres i Simbad el marí, entre d’altres, han estat el fil conductor d’aquesta visita.

L’experiència ha consistit en gaudir de la recreació dels aspectes culturals de la història “Les mil i una nits” i d’una activitat on els alumnes han posat a prova tots els sentits, amb la finalitat d’evocar aquell moment històric a partir d’un taller de perfums.

Com sempre la visita al museu ens ha encantat!