L’orquestra simfònica. (Audició escolar 5è)

Els alumnes de cinquè de primària hem anat a l’auditori a veure l’orquestra simfònica del Conservatori de Lleida. La sorpresa ha estat veure noies i noies molt joves vestits amb texans, dessuadores i bambes a l’escenari. Quin goig que feien!

Hem pogut escoltar un petit fragment de cada instrument mentre la directora de l’orquestra, la Dolors Ricart, ens anava explicant algunes  característiques dels instruments i la seva col·locació a l’escenari.

A continuació l’orquestra ha interpretat fragments de la simfonia del Rellotge de Joseph Haydn, de la suite 1 de Peer Gynt de Eduard Grieg i la banda sonora de James Bond de John Barry. Per acabar, uns quants alumnes de diferents escoles han pujat a l’escenari i han pogut fer de directors d’orquestra per uns minuts.

Hem gaudit molt i hem après moltes coses.

Per veure més imatges i vídeos cliqueu AQUÍ