Fora de sèrie (Audició escolar – 4rt primària)

Aquest dijous 6 de febrer els i les alumnes de 4rt hem disfrutat d’allò més anant a l’Auditori Enric Granados per veure i escoltar un concert molt divertit on hem pogut escoltar cançons de moltes series de televisió.
Els músics de la formació LleidArt Ensemble a mesura que avançava l’espectacle ens han interpretat les cançons de moltes de les series que nosaltres podem veure a la televisió com són: LadyBug, Gumball, Bola de Drac, Oliver i Benji, Bob Esponja,… i un bon grapat més que ens han fet cantar i aixecar de la butaca. Si cliqueu AQUÍ podreu veure un tastet de fotos i vídeos de l’espectacle, així com de nosaltres dintre de la sala.

Un matí musical on semblava que estiguéssim en el sofa de casa mirant les nostres series de televisió preferides!