ELECCIONS CONSELL ESCOLAR

Aquest curs  hi ha eleccions al Consell Escolar, concretament a la nostra escola es renoven dos membres del sector famílies.

QUE HEU DE FER?

Totes les famílies sou al cens electoral i per tant podeu presentar una candidatura per a formar part del Consell Escolar de l’escola, cal que comproveu que sou al cens electoral (està penjat al suro de dins de l’escola). Sinó hi consteu podeu presentar la reclamació a la direcció del centre del dia 8 al 10 de novembre.

Si voleu presentar la candidatura ho heu de fer abans del dia 14 de novembre.

Es realitzarà un sorteig el dia 14 de novembre per assignar els  membres de les meses electorals.

Les votacions es realitzaran el dia 20 de novembre de 14:45 a 16:45 a la sala de mestres de l’escola.

PER QUÈ ÉS IMPORTANT LA VOSTRA PARTICIPACIÓ?

Les decisions que es prenen al consell escolar són clau per al funcionament i la millora del centre i, per tant, també per a l’èxit educatiu de tot l’alumnat. És per aquest motiu que la participació i implicació dels pares i mares en les eleccions al consell escolar és tan important.