ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

Aquest curs es realitzen eleccions al consell escolar del centre per tal de renovar els representants  del mateix en diferents sectors: sector pares/mares i sector mestres i sector PAS/PAE.

Cal renovar 2 representants del sector pares/mares , 3 representats del sector mestres i 1 representat sector PAS/PAE

El calendari de tot el procés és el següent:

2/11/2021:  S’inicia el procés -convocatòria, publicació del cens (Podeu consultar si sou al cens en el taullell d’anuncis de secretaria).

10/11/2021: Constitució de les meses electorals

15/11/2021: Últim dia per a la presentació de candidatures

22/11/2021: Eleccions al sector pares/mares, de les 14:45 a les 16:45 a la sala de mestres de l’escola.

Les persones que es vulguin presentar han de presentar aquest model de candidatura al centre abans del  15/11/2021.

Candidatura consell escolar

Més informació a l’espai famílies del web del Departament d’Educació

Us recordem que és important participar en tot el procés, bé sigui presentat la vostra candidatura o bé participant en les votacions per escollir els vostres representants.

La direcció