Activitats de la Castanyada

PROGRAMA DE LES ACTIVITATS DE LA CASTANYADA

Dia 27 d’octubre:

Hallowen. Els alumnes de sisè es disfressen per fer-nos por!! I passen per totes les classes de primària.

Dia 30 d’octubre:

Els alumnes de sisè expliquen el conte de la Castanyera i canten i ballen cançons als alumnes de Cicle Inicial a la biblioteca de l’escola

• 15:30: Els dos grups de primer
  • 14:00: Els dos grups de segon

COMISSIÓ DE PARES I MARES VOLUNTARIS:

La comissió de mares i mestres estarem tallant castanyes i preparant paperines a la sala de professors, començarem a les 15 h.

Dia 31 d’octubre:

Matí­: Els alumnes de sisè expliquen el conte de la Castanyera a pàrvuls a la Biblioteca de pàrvuls:

9:30: P3-P4

10:00: P5.

Tarda: S’anirà  baixant esglaonadament al pati per veure com es couen les castanyes i després poder-les  menjar.

Horari:

• 3:30: Infantil i inicial: baixaran al pati i ballaran. Primer infantil els hi ensenya els balls a inicial i després poden ballar tots junts. En acabar agafen les castanyes i se les mengen.
  • 4:00: Baixaran al pati per agafar i menjar les castanyes.
  • 4:15: 4t. Baixaran al pati per agafar i menjar les castanyes.
  • 4:30: 5é. Baixaran al pati  agafar i menjar les castanyes.
  • 4:45: 6é: Baixaran al pati i agafar i menjar les castanyes.

Tindrem música i podrem ballar les cançons de la Castanyada!!