Sortida a la Granja Escola – Castell de Saidia

El dimecres 19 d’abril educació infantil visita la Granja Escola – Castell de Saidia, a prop d’Almacelles.

Sortim de l’escola molt emocionats i emocionades perquè anem d’excursió amb autocar i ens quedarem a dinar.

Quan hem arribat, en baixar de l’autocar, s’han presentat els monitors i les monitores i hem gaudit de l’esmorzar que ens han preparat les famílies. Hem jugat una estona i hem fet dos grups per començar els tallers.

Al primer taller hem après a fer sabó de dos tipus: sabó per rentar la roba i sabó per rentar les mans. Al segon taller hem visitat l’hort de les herbes aromàtiques i hem fet bossetes d’olor.

Després de dinar hem jugat una estona i hem fet la visita a la granja dels animals.

Ens ho hem passat molt bé.