TALLERS INTERCICLE (bloc 2)

Hola famílies!!

Com sabeu, tots els dimarts, l’alumnat de primer i segon de primària realitza TALLERS INTERCICLE.

Aquest dimarts, 7 de novembre, hem començat el segon bloc. Us detallem una mica el que estem treballant. .

Al taller musical, aprenem a expressar-nos de diferents formes, cantant, ballant, fent mímica… sempre acompanyats de música.

Al taller matemàtic, aquest cop, treballem la longitud amb els diferents instruments de mesura.

Al taller d’expressió oral, mitjançant jocs educatius es fomenta l’expressió oral en català, ampliant el vocabulari de l’alumnat.

Als tallers de comprensió escrita, treballem la lectoescriptura i la consciència fonològica amb jocs com el memory, trencaclosques…

Al taller de jocs de taula, coneixerem el funcionament de diferents jocs de taula. En aquest bloc concretament: Dòmino, mikado i 3 en ratlla.

Cliqueu a la imatge per veure com ho fem.