SORTIDA A ULL DE BOSC

Els infants d’Educació Infantil han realitzat la sortida a la Granja Escola Ull de Bosc. Hem vist molts animals diferents i hem conegut moltes coses de la seva vida: què mengen, on viuen quan estan llibertat, el país de procedència d’alguns animals de la granja, curiositats d’aquests animals.

Els animals que hem conegut han estat: les tortugues, el paó reial, les gallines i el gall, l’àguila, les daines, cabres i una ovella, porc senglar, l’ ós rentador català, el poni (Oreo), el dromedari (Camel), la Llama (Nano), el cavall, cabirols… També alguns d’ells els hem pogut acariciar com el poni, i l’ase.

També tots els nens i nenes van poder gaudir d’un taller molt especial “Taller de les olors” on van poder elaborar la bosseta de les olors a partir de la planta aromàtica, el romaní. Van experimentar i poder gaudir d’aquest taller.

Ens ho hem passat pipa. Us deixem un petit recull de foto de la nostra sortida a la Granja-escola Ull de Bosc